mandag 27. oktober 2008

A. Foto
Hva har du lært?
Jeg har lært hvordan jeg skal a betre bilder. Enkle ting som er med på å forbedre bildene mye.

Liker du å fotografere?
Jeg har alltid likt å ta litt bilder, men etter jeg har lært enkle ting om hvordan bildene skal bli betre har gjort fotografering mye mer spennende.

B. Blogging
Er det gøy, vanskelig, interessant, aktuelt, inspirerende, skummelt – prøv å beskriv med adjektiv hva du synes.

Hva har du lært?
jeg har lært at blogging ikke er vanskelikt og at det er itteressant og spennende. Blogging er en bra måte å vise fram det en heller på med.
Hva vet du om nettetikk og personvern? Hvorfor er dette viktig?
Jeg vett lite om nettetikk og personvern. det eneske jeg har lært er å ta bilde av et bilde jeg har tatt, dette gjør det vanskeligere å missbruke bilde når jeg legger det ut på bloggen.

Er det andre fag hvor blogging kan være aktuelt?
blogging kan være aktuelt i flere fag, foreksempel for meg kan blogging være interessant i kunstfag, design og arkitektur, trykk og foto.

Liker du å blogge?
Jeg synes det er kjekt å blogge. det er også spennende å kunne se hva andre folk gjør, og det kan være en god måte å lære av sine feil.

Anbefaler du dette til andre?
Jeg anbefaler alle og blogge, det er en fin måte å vise hva en heller på med.

Ingen kommentarer: