onsdag 1. oktober 2008

BAMSER


Ideen bak bilde er at jeg ville ta et bilde inn kategorien venner og komposisjon. det er bevegelse inne i bilde og rytme, og overlapping. Det gylne snitt og interessepunkt er med. Jeg har brukt et speilreflekskamera. Bilde er organisk og skaper mye bevegelse og liv med at den lille løven prøver og hoppe opp til vennene sine. Den store bamsefaren viser omsorg for de minste og alle er en stor familie. Flothesten er på vei bort for å hjelpe løven opp. Lyset i bilde er et utelyset og et flatt lys men et gjevnt lys og er tatt av et speilreflekskamera. Bakgrunnen og forgrunnen har en fin harmoni sammen. Men det jeg kunne gjort betre er at jeg burde hatt mer fargerikt bamser. Noe jeg har læret er og finne motiver og lage en komposisjon på et bilde ikke bare med teining å maling.

Ingen kommentarer: