onsdag 1. oktober 2008

VENN


På dette var ideen å skape et fint bilde av en venn mens jeg ville i tillegg skape en komposisjon. Ansiktet til personen er plassert i interessepunkt fordi det var hun som ska vær det første en ser på bilde. Det er romm følelse i bilde og det gylne snitt er brukt. Lyset på bilde er spenande fordi lyset kommer fra høyre side , og med blada som hun holder skaper hun skygge i ansiktet hennes. Forgrunnen er skarp og bakgrunnen uklar fordi det er så mye som skjer i forgrunnen at jeg synest det ville være uroende med en skarp bakgrunn. Bilde skal skape en god følelse. Jeg har brukt et speilreflekskamera i fotoet. Det jeg føler jeg kunne gjort betre er å tatt vekk det ene bladet som hun holder i hånda, hun holder to men det ene burde hun ikke hatt. Jeg har lært av å ta bilder av folk, at det blir et bestre bilde viss han/hun har noe de kan holde eller gjøre, det skaper et finest bilde komposisjonsmessikt.

Ingen kommentarer: