onsdag 1. oktober 2008

BLADER


Mine ideer var at jeg ville fokusere på det som var i forgrunnen og gjøre bakgrunnen uskarp, for å fremmheve forgrunnen, dette synest jeg fungerer bra. Jeg ville få bevegelse inn i bilde, med at en kan ser hvordan bladene krummer seg rundt hverandre. Dette skaper en spennende komposisjon, med overlapping, interessepunk, rytme, skrålinjer og måten lyset treffer på bladene. Lyset gjør at en har en gradering i grønnfargen som gjør at det blir mer spennende bilde en viss alt hadde vært den samme fargen. Teamet for bilde var høst, og bilde er tatt med et speilrefleks kamera. Noe jeg kunne gjort annerledes er jeg kunne hatt mer var det som er ”veset/ råte” på blada, mer høstfarge på bladene, og hatt noen andre farger ikke bare grønt. Jeg har lært å se etter detaljer i naturen.

Ingen kommentarer: